Mobiles at Work
tijdsregistratie en geotracking
Software voor syndici
Optimalisatie van taken en werkzaamheden van syndici
iTrip
Plan al je reizen in West-Vlaanderen
Routechirurg
Opvolging van klachten over recreatieve netwerken
Westtoer, autonoom provinciebedrijf voor toerisme en recreatie, ontwikkelde de laatste 15 jaar een groot aanbod aan recreatieve producten. Deze recreatieve producten komen tegemoet aan de vraag naar mogelijkheden om in onze provincie te wandelen, te fietsen, te paardrijden …
Om de kwaliteit van het aanbod hoog te houden, heeft Westtoer een team van deskundigen die dagelijks het beheer van het recreatieve netwerk opvolgen. Dit team wordt nog eens versterkt met een groep van meer dan 600 vrijwilligers (peters en meters). Deze peters en meters gaan 5 keer per jaar op stap om hun eigen lus op het recreatieve netwerk te controleren. Hun meldingen geven ze online door naar het achterliggende beheersysteem TRIS. Binnen TRIS komen de klachten op een lijst te staan, die intern naar de onderhoudsploegen worden gedispatched. Zij staan in voor het oplossen en verder opvolgen van de klachten. De peters en meters krijgen regelmatig feedback van de klachten die ze eerder doorgaven.
Niet alleen peters en meters melden problemen over het recreatieve netwerk, ook recreanten sturen ons meldingen door. Om deze meldingen wat te structureren, werd de routechirurg ontwikkeld. Het is een webpagina, waar recreanten hun klachten kunnen doorgeven tijdens de recreatieve tocht zelf. Door gebruik van GPS wordt de melding onmiddellijk gekoppeld aan de locatie.